abelvandyck.reismee.nl

Wie ben ik?

Hey! :))

De meeste onder jullie zullen mij hoogstwaarschijnlijk kennen aangezien ik deze blog maak zodat mijn familie en vrienden mee op de hoogte zijn van een superleuk avontuur dat mij te wachten staat!!

Voor diegene die mij niet kennen, mijn naam is Abel Van Dyck. Ik ben 17 jaar (17 september word ik 18). Ik ben afgestudeerd aan het middelbaar in de richting Humane Wetenschappen. Voor ik verder ga studeren wil ik even weg. Ik ga o.a vrijwilligerswerk doen in Afrika en werken in het buitenland.

Op deze blog kan je dus op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden. Via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest!

Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Abel

ps: sorry voor de spelfoutjes, ik heb dyslexie. :)

Reacties

Reacties

Alice Reijs

Wat een avontuur!

Olivia vs

you gooo girl

Dave

Ik ga je zeker volgen tijdens je reis
Leuk zeg!

Bert en Ans ( Opa Oma)

Geweldig Abel. We gaan je volgen.
Cool girl. Top!!!!

Joke Hofmans

Heel veel reis plezier, mooie leer-ervaringen, en geluk in dit fijne levens-jaar. Lieve groetjes Jos en Joke.

Annie Arens

Wat een avontuur. We gaan je zeker volgen en wensen je een mooi en leerzaam jaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active