abelvandyck.reismee.nl

Aftellen

Het is bijna zover, nog 11 dagen en dan vertrek ik naar Zambia!

Naar Afrika gaan daar komt veel bij kijken. Vorige week moest ik al mijn vaccinaties laten zetten om zeker veilig te zijn tijdens mijn verblijf. Zes vaccinaties... Hopelijk de moeite waard!

Nu is alles volledig geregeld enkel nog mijn rugzak pakken en dan ben ik er helemaal klaar voor. Tijdens mijn verblijf in Afrika zal ik de eerste 2 maanden overnachten in het sunbird vrijwilligers guesthouse in Livingstone. Zodra ik ben gearriveerd zullen jullie meerdere dagen in de week een kleine update van mij horen op deze blog en ook af en toe een leuke foto ontvangen.

Ohja dit is ook niet onbelangrijk om even te vertellen. Ik ben een inzamelactie gestart voor wat geld mee te nemen om daar de lokale projecten te kunnen steunen. Moest je geïnteresseerd zijn dan vind je alle informatie op de website: https://www.doneeractie.nl/vrijwilligerswerk-afrika/-55707



Reacties

Reacties

Conny Minten

Geweldig Abel wat je gaat doen. Dit is een prachtige ervaring waar je volop van moet genieten. Wij wensen je nog veel succes met de laatste voorbereidingen en alvast een goede reis voor straks. We zijn benieuwd naar je verhalen.
Lieve groetjes Fleur,Joost, Rob en Conny

Oli

????????

Annie

Abel succes met je laatste voorbereidingen, daarna een goede reis en we kijken uit naar de reisverhalen en foto’s.??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active