abelvandyck.reismee.nl

Groot nieuws!

Het is zover! Alles is geregeld, no way back!

Ik vertrek 30 september (donderdag) in de avond met het vliegtuig naar Zambia. Een lange tocht van 16 uur onderweg met 2 tussenstops in Zürich & Johannesburg. Vrijdag (1 oktober) kom ik aan en word ik naar het vrijwilligershuis gebracht, sunbird vrijwilligershuis.

Maandag begint het dan voor echt. 2 maanden lesgeven op een lager school in Livingstone. Het schooltje waar ik zal terecht komen is nog niet bekend. Dat is nog even spanned afwachten...

Het tweede project begint 29 november. Hiervoor moet ik ongeveer 6 uur op de bus zitten om aan te komen bij het project in Zimbabwe. Dan ga ik voor een maand werken bij chipangali wildlife orphanage. Werken met diertjes die o.a niet meer in de natuur kunnen etc.

27 december kom ik terug naar België!

SPANNED! :))

Reacties

Reacties

Tante Annie

Wij wensen je een goede reis en vooral veel genieten van dit grote avontuur.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active