abelvandyck.reismee.nl

Week 2 Sri Lanka

Dat was het dan. Ik heb vrijdag afscheid genomen van iedereen. Deze afgelopen 2 weken voelden aan als 1 weekje!

Deze week ben ik terug naar het schildpadden project geweest. We hebben veel gedaan. Maandag moesten we sardientjes fileren en de ingewanden er uit halen, we moesten de schubben er afhalen en de vissen wassen. Dinsdag avond hadden we een nachtshift, we zijn op het project blijven slapen, vrij oncomfortabel. Normaal gezien moesten we elk uur gaan kijken op het strand of er schildpadden eitjes kwamen leggen maar omdat er rovers waren die de eitjes wouden stelen was dit heel moeilijk….

Donderdag moesten we terug de bakken schoongemaakt en vrijdag zijn we het afval gaan opruimen op het strand.

Deze week hebben we nog super veel andere leuke kleine activiteiten gedaan! Zaterdag zijn we gaan surfen. Ik vind het echt moeilijk maar met kleine baby stapjes lukt het wel! Zaterdagavond was er een feestje bij het jongens huis, was echt gezellig. We hebben weer ontzettend veel lekkere gerechtjes gegeten. Het is hier zalig om in een leuk plekje met een drankje wat te chillen. Dat doen we over het algemeen het meest :))

Voor de rest hebben we het ontzettend gezellig gehad! We zijn nog een tempeltje gaan bezoeken en naar een super mooi strandjes geweest. Mijn favoriete strand heet dallawella. Op dat strand is er een palmboom met een touw aan waar je op kan schommelen, heel leuk! Verder hebben we nog leuk gesurft en genoten van de prachtige natuur!

Donderdag was mijn laatste dag. Die dag hebben we mooi afgesloten met een super lekker restaurantje in de avond. Ondanks dat er een powercut was die oneindig lang heeft geduurd toch hebben we er van genoten. 2 fantastische weken achter de rug met super toffe mensen!

Vrijdag namiddag ben ik naar Rhone vertrokken. Op naar het volgende avontuur!

alice

En nu verder op avontuur met Rhone!
love you!!!!!

Opa en Oma,

Je bent goed bezig, Abel. Benieuwd wat het volgende avontuur gaat worden. Susses!!

Die schommels/ touwen herken ik. Ook eens in gehangen. Prachtige stranden daar.

Nog veel plezier ❤️

? ?