abelvandyck.reismee.nl

Een nieuw avontuur!

Joepi, over 2 weken is het zover! 17 Maart vertrek ik naar Sri Lanka voor 5 weken. Ik kan niet wachten om terug aan een nieuw avontuur te beginnen.

De afgelopen 3 maanden heb ik hard gewerkt. December was een moeilijke maand omdat ik eerder dan verwacht terug moest komen en even in een zwart gat belanden. Van een roze wolk kwam ik terug in de realiteit terecht. Maar al snel heb ik mij proberen te herpakken en ben ik gaan werken in de flying tiger. In januari ben ik opzoek gegaan naar een tweede job. Ik kwam terecht in de kaffennini, een horeca zaak.

In Sri Lanka ga ik de eerste twee weken vrijwilligerswerk doen op een hondenproject. Dit houdt in dat ik de hondjes moet gaan verzorgen, mee spelen, redden van het straat etc. Ik ben super benieuwd hoe het project zal verlopen! Ik hoop ontzettend veel te leren en vooral veel hondjes te helpen. Op 1 April vertrek ik dan terug naar de hoofdstad Colombo. Daar ontmoet ik Rhone, een vriendin van mij. Samen gaan we backpacken voor drie weken door Sri Lanka. We hebben een super mooie route uitgestippeld waar we zowel natuur, cultuur en strand zullen bezoeken. Van één ding ben ik zeker dat het weer een geweldig mooie ervaring zal worden.

Als je benieuwd bent naar hoe mijn tijd in Sri Lanka zal verlopen dan moet je zeker af en toe de blog in de gaten houden.