abelvandyck.reismee.nl

Het einde

Dit was het dan. Het is zover om afscheid te nemen en terug naar huis te vertrekken. 9 weken in Zambia zijn voorbij gevlogen! Het voelt alsof ik hier nog maar 3 weekjes ben en dat ik juist afscheid heb genomen van mijn familie op de luchthaven. Wat gaat de tijd toch onwaarschijnlijk snel! Deze afgelopen week was niet gepland en anders dan ik had verwacht. Ik had het graag anders gezien maar ondertussen heb ik er mij bij neergelegd en het beste van proberen maken :)) Mijn focus verlegd naar alle avonturen die hopelijk dit gap year nog op mijn pad mogen komen.


2 maanden vol vreugde, avontuur, plezier en immens veel mooie herinneringen!

Ik zou heel wat kunnen opschrijven maar ik hou het liever kort en krachtig.

Deze weken in Zambia waren prachtig!Ik heb zoveel bijgeleerd op verschillende vlakken en ga het echt missen!


1 ding weet ik heel zeker dat ik absoluut terug kom in de toekomst!


Bye bye, tot maandag!

(Al zal ik eerst nog in quarantaine moeten??)

Reacties

Reacties

Mama

Och schatje, wat een avontuur was het! Heerlijk!! X

Opa en Oma

Zo fijn dat je zulke mooie herinneringen gaat krijgen en al hebt, lieve Abel.

Een heel fijn reis terug naar België. Hoop je snel weer in onze armen te kunnen sluiten

❤️❤️

papa

En nu wil ik zo snel mogelijk in levende lijve naar je verhalen luisteren. Fijne vlucht schat... Sinterklaas wacht op je ?❤️

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active