abelvandyck.reismee.nl

Week 3

Vandaag ben ik exact 21 dagen in Zambia. Afgelopen weekend ben ik samen met de twee andere meisjes op Safari gegaan. Dat was geweldig!! We hebben heel wat dieren gezien: olifanten, giraffen, zebra’s, apen, leeuwen en welpjes, antilopen etc. Het was in chobe National park in Botswana. In de ochtend hebben we een boottocht gedaan doorheen het gebied en in de namiddag met de jeep door het gebied gereden.We zijn daar 1 nachtje blijven slapen. Dat was echt super graaf! Ik sliep samen met de meisjes in een tent midden in het natuurgebied! De volgende dag hebben we ook nog rond gereden met de jeep en weer heel wat dieren gezien.

Op school gaat alles super goed. Morgen hebben we een klein “feestje” met de kinderen aangezien het zondag onafhankelijkheidsdag is en dat is een super belangrijk moment in de geschiedenis voor de inwoners van Zambia.

Voor de rest gaat alles nog steeds goed. Er is nog steeds leuke sfeer onderling met de mensen. We doen nog steeds uitstapjes dus dat is heel fijn. Rond midden November beging het regenseizoen hier dus we gaan deze aankomen weken nog leuke activiteiten doen aangezien het weer vanaf dan onvoorspelbaar word.

Joke Hofmans

Wat gaaf daar Abel.
Geniet maar lekker
Succes met al wat op je pad komt.
Groetjes uit Brabant

Opa en Oma

Gossie, is het alweer 3 wkn geleden dat je ging.
Tijd vliegt! Geniet er nog maar goed van.
Leuk om dit weer te lezen….
Leuk hè, al die dieren.

Dikke knuffels ? ?

Papa

Heerlijk lieverd. Wat zalig dat je dat allemaal kan meemaken. 21 dagen al… de tijd vliegt! Blijf gulzig genieten en zorg goed voor jezelf. ?❤️

mama

O wat een zaligheid!
Wat fijn dat het zo goed gaat en dat de tijd vliegt.
Dat zegt genoeg.
Ik was graag even op de koffie gekomen :-)
xxxxxx

Emil

Geniet ervan Abel.
Echt gaaf wat je allemaal mag zien daar.
Top van je dat je dit allemaal doet.
Kus van Yuli en mij

Joke Hofmans

Mooi verhalen die je voor je leven meedraagt.
Geniet ervan ????

Olivia

Ik lees dit nu pas maar zo cool zeg!!!