abelvandyck.reismee.nl

Week 4

Vandaag ben ik exact 32 dagen in Zambia. Wat gaat de tijd snel! Ik voel met nog altijd super goed!!


Dit afgelopen weekend hebben we besloten om even weg te gaan uit Livingstone en een laatste activiteit te doen met onze groep. We moesten hiervoor echt extreem lang op de bus zitten (complete chaos) maar uiteindelijk echt de moeite waard!! We hadden een super leuke camping met een heel mooi uitzicht. We zijn daar 1 nachtje gebleven en hebben o.a een sunset cruise gedaan op het prachtige lake Kariba.


Gisteren hebben we de nieuwe vrijwilliger uit Zwitserland ontmoet. Een meisje van 32 jaar. Ze is erg vriendelijk maar haar leefwereld is wel erg verschillend van onze groep. Vrijdag komt er nog een andere vrijwilliger uit Nederland en zaterdag komt er nog een meisje uit Polen. Ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen.


Deze week kan ik terug naar mijn eigen schooltje gaan aangezien ze vorige week vakantie hadden. Het schooltje waar ik vorige week heb lesgegeven was de school van Nina en Zoë (de andere 2 meisjes). Het was leuk om te zien hoe anders het daar aan toe ging. Ik heb 3 dagen lesgeven aan de kleine kindjes. Dat was vermoeiend aangezien er 20 leerlingen in een kleine klas zitten. De school was veel armer en minder goed georganiseerd dan mijn school. De kindjes waren echt schatjes! Maar mijn klasje op mijn school blijven mijn favorietjes!! :))


Voor deze komende maand hebben we nog leuke activiteiten geplant zoals raften, quad ride en nog 1 nationaal park bezoeken waar de neushoorns leven. Leuke vooruitzichten!!

Reacties

Reacties

Ibbe

Ooh Abel zo leuk om dit telkens te lezen!! Nog suuuper veel plezier! Xxx

Opa en Oma

Wat fijn om dit te lezen en dat je het zo fijn hebt. Top!!
Weer heel veel ervaringen meer!! De vooruitzichten zijn ook niet vervelend.
Blijf genieten van de kids. Enne…. niet te dicht bij de neushoorns ?
We zijn trots op je ??

Papa

Zo blij dat je daar geniet en blijft genieten. Doe zo voort lieverd!! ??

Mama

Wat een heerlijk avontuur! ❤️

olivia

Hoe leuk klinkt dit allemaal ?

Dave

Hoi Abel

Heb je het goed naar je zin?

Twijfel daar eigenlijk niet aan.

Geniet!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active