abelvandyck.reismee.nl

Week 5-6


We zijn al weer twee weken verder in november en over twee weken zit het Zambia avontuur erop :((


Begin november is er een nieuwe vrijwiligers gearriveerd waarover ik jullie eerder heb verteld. Dayana, het ouder meisje ze is echt een super tof en lief persoon! Iedereen had wat schrik omdat er in november veel nieuwe mensen kwamen en de groepsdynamiek misschien zou veranderen maar alles bleef hetzelfde! De afgelopen 2 weken hebben we weer ontzettend veel leuke activiteiten gedaan! Gebarbecued, veel prachtige zonsondergangen gezien, leuke marrektjes en villages bezocht…

Mijn favoriet uitstap was de “rhino walk”. Voor het eerst in mijn leven heb ik neushoorns gezien, ongelofelijk indrukwekkend! Ze zijn zoveel groter in het echt! We hebben 4 neushoorns gezien wat bijzonder is aangezien er in Livingstone area maar 8 zijn en de neushoorn een bedreigde diersoort is.

Afgelopen weekend zijn we weer naar Bovu island gegaan en blijven slapen, mijn favoriete plek van Zambia!!!

Het was daisy’s birthday, een reden om te feesten :)). Ohja Daisy is onze local friend, zij is echt geweldig, echt een top griet!!


Afgelopen week is er dan nog een ander meisje aangekomen die hier al eerder in september verbleef en voor 1 weekje op bezoek kwam. Nogmaals een reden om weer veel leuke activiteiten te doen. Gisteren was het Paul’s laatste dag :(( Hij is één van de vrijwilligers van ons vaste groepje. Echt super jammer dat hij terug vertrokken is want hij is echt een top persoon! Vanaf volgende week zal ik alleen zijn op mijn schooltje aangezien hij daar ook aan het werk was. Deze aankomende twee weken ga ik nog ten volste genieten van alle lieve kindjes, prachtige omgeving en leuke mensen die mij omringen.


Morgen komen er vier nieuwe vrijwilligers ben benieuwd, ik hou jullie op de hoogte!

Reacties

Reacties

Papa

Het is zo fijn om te lezen dat jij het daar zo naar je zin hebt. Geniet van de mensen, je kindjes, je vrienden en het prachtige land! ?

Alice / mama

Zo leuk om te horen en zien dat je zo geniet. Je komt toch nog wel terug hè! ?

Opa en Oma

Lieve Abel
Geweldig weer om dit te lezen.
Genietse de komende twee weken met die schattige kindjes.
En veel plezier met de uitstappen.
Liefs, Opa en Oma ?

Joke Hofmans

De neushoorn een imposant groot dier, waar de mensheid zuinig op moet zijn Abel.
Sla alles goed op voor de rest van je leven.
Veel plezier met je vrienden en de kindjes.
Groetjes uit Brabant

Yuli

Lieve Abeltje,
Zo fijn dat je het zo leuk hebt.
Ben echt trots op je what je allemaal doet.
Echt een topper. Dikke kus ?

Oma en Opa uit Herentals

Lieve Abel
Fijn dat ge ons zo op de hoogte houd en dan kunnen we mee genieten van uw avonturen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active