abelvandyck.reismee.nl

Week 7

De laatste week is aangebroken. Over een week vertrek ik met de bus naar Zimbabwe (Bulawayo). Ondertussen zijn we met 10 vrijwiligers. 3 nieuwe meisjes en 1 jongen. Ze zijn echt vriendelijk en tof!

Allemaal komen ze uit verschillende landen. Amerika, Nederland, Groot Brittannië en Slovenië.


Afgelopen zondag zijn we gaan raften.

Amai, dat was nogal is een gekke ervaring! De dag voordien had ik echt wel wat schrik aangezien de rivier hier heel krachtig en wild is en ik normaal gezien niet zo snel zo’n activiteit zou doen. Maar iedereen vertelde mij dat het een bijzonder leuke ervaring zou worden dus ben ik samen ben Zoë, Nina en Daisy gaan raften. Vooraleer dat onze rafting tocht van 2 uur begon hebben we onder de watervallen gezwommen. Dat was echt mega leuk!! Het raften was ook echt geweldig! Net voor dat onze trip zou eindigen is onze boot gekanteld. Dat was echt wel heel eng aangezien je onder de boot zat en de rivier op die plek heel wild was. Op dat moment was ik in paniek maar uiteindelijk was het de moeite waard!


Deze week hadden we een grote bbq bij Daisy thuis met de vrijwilligers, locale vrienden en andere reizigers . Dat was echt heel gezellig! Ik ben ook het schooltje gaan bezoeken waar ik 3 dagen heb lesgegeven. Dat was echt super fijn. De kindjes waren zo ontzettend blij op mij terug te zien, echt schattig!


Voila, dat was het dan weer :))

Reacties

Reacties

Papa

Geniet nog van je laatste week lieverd. En dan op naar een nieuw hoofdstuk … ?❤️

Opa en Oma

Wat een avontuur, Lieve Abel. Knap hoor!!!
Geniet nog van je laatste week! Poe, tijd vliegt.
Op naar je volgend nieuw avontuur.
Weer heel iets anders.
Enne…….kijk goed uit voor de wilde dieren, he.

Liefs ❤️❤️

Mama

Deze ervaring zal je je leven lang herinneren! Geniet er nog maar goed van! ❤️❤️❤️❤️

Annie

Wat leuk allemaal Abel.
Geniet van al de avonturen die je meemaakt.
Groetjes.

Conny

Wauw Abel,
Wat een mooie dingen maak jij mee,
Een avontuur om nooit te vergeten. Blijf volop genieten!
Want de tijd vliegt als je het naar je zin hebt.
Groetjes?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active